LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

fredag 7. oktober 2011

innom med noen tanker og spørsmål til dere

må bare inn å ønske alle en god helg.
jeg har fra søndag å til nå kl 18 hatt besøk av min niese på snart 13 år. det har vært helt fantastisk koselig. var trist at hun dro hjem nå.vi har kosa oss med filmer, gå ture, ridetur, shopping, spa og foto. rett å slett kosa oss masse.

idag får jeg besøk av ei vennine å hennes hund, de skal bo her i helga. vi skal ut på byen imorra. jeg skal drikke. ikke drukket på leenge pga baby prøvingen osv, å kan ikke drikke på lenge pga det samme. men denne helga kan jeg. så da vil jeg. hehe. skal drikke ice til å med:D

har gitt meg selv høstferie fra ketose å lavkarbo så har spist både is, chips og endel brød denne uka. det har vært herlig å bare kunne droppe å tenke på alt man putter i munnen. men gleder meg litt til mandag å er klar igjen for ny omgang med å være streng. men ikke bestemt meg for om jeg bare skal leve lavkarbo eller være i ketose.
har litt lyst å leve lavkarbo. men så er jeg redd det er lettere å "bare ta et stykke pizza" osv da. for er jeg i ketose kommer liksom konkuranse instinktet frem, jeg vil ha utslag på sticken vær kveld, så da er jeg mye strengere.
hva tror dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar