LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 27. oktober 2011

trening

fyyy søren,, er såå lemster i lårene at det er vanskelig å gå. trente med trenings dvd igår, å duu å tungt det var. holdt bare på ca 15 min, men skulle så å si jobbe med lårene hele tiden. knebøy her å der, kombinerte bein med armer å kondisjon på en gang. er sånn dvd for folk som føler de ikke har tid til trening. tror den varer i 30 min da. men jeg orket ikke hele. svetten raaant etter 5 min. melkesyra sprang i beina etter 10 min. så da presset jeg litt til, men klarte ikke fullføre. jobbet med vekter, bein, rygg, mage, rompe armer. så det var effektivt da.
målet er å klare å fullføre den dvd en:D

så langt denne uka:
mandag 45 min på ergo sykkel
tirsdag 2 timers labbetur
onsdag 15 min sykt slitsom kombi trening med dvd
torsdag 10 min rockering og 125 sittups + bading

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar