LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 24. oktober 2011

prøver meg på ketogent kostholdt igjen

det å leve generell lavkarbo funker ikke helt for meg for tiden. så jeg skal prøve en uke igjen med ketose. eller så å si ketose. har bakt lavkarbo knekkebrød, skal spise de.

men jeg har så lett for å bare ta litt av det å det, siden ketosen ikke blirt ødelagt uansett. for jeg er jo ikke i ketose.
i helga ble det små odty, kake, chips, dipp, vanlig brus osv.
var utdrikkinsgalag da. men likevel. å siden jeg sjeiet så ut på lørdag, da kunne jeg likegodt spise smash, cheese dodles og hamburger med pomes frites på søndag..
???? hvor kommer logikken fra?

Bilde er fra en foto shoot meg å min niese hadde når hun var på besøk:D er liksom litt koselig med litt bilder i ny å ne:D

merker jeg har mistet litt motet. å vekta har krypt litt opp igjen. ikke overstadig mye i forhold til hva jeg har stuffa tryne med. men likevel. den skal jo gå nedover, ikke oppover. så nå er det hard core igjen.

det skremmer meg litt at så lenge jeg er ute av ketose, så blir jeg så slapp i grensene mine liksom. folk sier at jeg er så sterk, men føler meg ikke sterk i det hele tatt for tiden.
å en dag skal jeg jo ut av ketose å leve normalt, da skal jeg nok mer over på lav kalori sikkert, spise nøkkelhull produkter osv.
men nå er det jo lav karo som er helse messig gunstig for meg, så da bør jeg jho holde meg der en stund til. merker bare det er vanskelig å finne motivasjon når jeg sliter med å begrense meg.

men seinere i livet, da skal jeg jo leve med at alt er lov, bare ikke alltid å i mindre mengder. men hvordan skal det gå når jeg først spiser litt snop en dag, ja da kan jeg likegodt gjøre det resten av helgen å liksom??
jeg må nok sette strenge regler på at slikt kun er lov på lørdager, å kun litt.
men det er seinere, nå skal jeg være ketogen igjen en periode. vil liksom ned mer, bort ifra 100 grensa å bare være sikker på at jeg ikke kommer dit igjen..

så nå skal det gå nedover igjen..

1 kommentar:

  1. Tenk på hvor flink du har vært til å leve ketogent. Der har du ganske klare grenser. Du må planlegge like godt når du ikke lenger skal spise ketogent, bare med litt andre matvarer. :)

    Og jeg er sikker på at du klarer det om du setter deg ned og ser på fordelene, du ER sterk selv om du ikke ser det selv. Tenk på hva du har oppnådd hittil! :D

    SvarSlett