LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 17. oktober 2011

sprekker, motivason og trening

i helga har jeg sprukket noe så inmari i forhold til det å leve lavkarbo. jeg fikk beskjed om at denne runda med baby prøving måtte brytes fordi egga var for små!! å det er utrolig kjedelig når man har brukt noen 1000 på medesiner, pumpa kroppen med hormoner, å så for ingen nytte liksom.. så jeg gråt endel på fredag, å 2å var det plutselig lov med godteri, rundstykker, taco, pølser, hamburger, brus osv i helga.. off.. farlig sårbarhet å la seg selv få lov å spise alt mulig når man er trist..
men men. starter med ny giv idag. så får vi håpe det funker. vet at jeg skal spise alt anna en lavklarbo til lørdag. det er utdrikkingslag for ei vennine. å vi skal ha lasagne, sjokolade fondant med is, og kaker.. men men. det er lov den dagen. men kun den dagen. håper jeg klarer det. jeg er litt sånn at når jeg først vet jeg skal spise høykarbo, kan jeg jo likegodt gjøre det hele helga?? off.. det er tragisk det jaa..

igår trimmet jeg å ei vennine etter en sånn trenings dvd, noe blanding av zumba, aerobik og corebar følte jeg det var. 20 minutter, ble knall varm.
å idag har jeg faktisk lyst å trimme litt her i stua, har jo ergo sykkel, rockering, manualer, fitness ball, sittups sånn bue til å ha hendene på å støtte nakken på, å matte. så er virkelig mulig for meg med hjemme trening.
men så bør jeg rydde huset. å det har jeg så lite ork til. men Prøver å se på det å som trimm. håper jeg får ryddet litt så jeg kan sette ut til apparater å trimme litt.

ha en fin uke alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar