LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 29. september 2011

ut av ketose?

jeg har nå gått ned 10,3 kg på 10 uker i ketose å vurderer nå å jobbe meg litt opp på karbene,
ikke mye, men tenker ikke jeg må være i ketose lenger, vil fortsatt ned masse, men er dritt lei av egg, dritt lei av mat generelt egentlig, så er godt å kunne ta et par knekkebrød når jeg er sulten, et glass biola,eller melk.
skal ikke ha poteter, ris osv da, men en skive i ny å ne å knekkebrød er lov tenker jeg.
jeg gikk jo ned 16,3 kg på 6 mnd med å leve lavkarbo, å da spiste jeg en potet til middag, litt under 1/2 pose ris,spiste å knekkebrød vær dag, å av å til brød. jeg drakk vanlig brus å spiste vanlig godteri osv i helgene
så om jeg gir meg selv lov til litt brød å knekkebrød, å melk engang iblandt så tror jeg likevel jeg vil fortsette nedover.
skal fortsatt ikke spise noe særlig med vanlig chips, godteri osv, å skal holde meg til light brus.
skal kjøpe inn varer med minimalt med karbs, men skalikke trøkke tryne så fult av fett å ikke ha lov å røre ting med karber i.
her om dagen spiste jeg to skiver brød til frokost, lavkarbo pannekaker til middag å to skiver brød til kvelds å tisset så på en pinne, å jeg var til å med da i ketose.
så ja..
skal være flink på å ikke spise godteri, chips osv, men skal ha lov til å ha litt brød, knekkebrød å melk. å kanskje en sjelden gang ha en lafse til tacoen. men kun en..
så får vi se litt fremmover da om dette funker. å at jeg fortsetter nedover.
hva tror dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar