LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

onsdag 7. september 2011

7 ukers erfaring

sitter du å lurer på om du skal begynne med lavkarbo, ketose?
men føler at det er myye stress, vanskelig å få til osv..

her er mine tanker:
føler du det går lett å greit, eller føler du det er mye arbeid å vanskelig? er spørsmål jeg får ofte. så her kommer mine svar.

jeg er såå overasket over hvor lett det går jeg. hadde liskom sett for meg at ketose, det er myye stress, myye jobb, vanskelig å følge osv. bare kunne spise det å det, ikke kunne røre brød, poteter, ris, pasta, å slikt. det går jo ikke, middagene kommer jo til å bli halve, å frokost uten brød eller knekkebrød.. nei huff..

men, det er jo kjempe lett, er sjeldent sulten, er så å si aldri kjesken, å maten er knall go.. så er rart hvor lett det går. baker mitt eget brød om jeg savner brød. poteter å ris osv er oppskrytt, for etter 7 uker savner jeg det fortsatt ikke.. føles helt merkelig, men kjempe bra på en gang:D

jeg vil bare si til dere der ute som vurderer å prøve. GJØR DET!! det er myye lettere en man forestiller seg. man er aldri sulten, så å si aldri kjesken.. å det føles herlig.
jeg har nå gått ned 7,9 kg på 7 uker:D så det funker:D

grip dagen å masse lykke til

1 kommentar:

  1. Det høres bra ut!:) Du har vel ikke lyst å lage en liste over mat som man vanligvis kanskje spiser mens om man ikke kan spise på lavkarbo? og motsatt; mat man kan spise mye av på lavkarbo? Hva består en ukes-meny av for deg feks?:)

    SvarSlett