LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 15. september 2011

en stund siden ja

er litt lenge mellom vær gang jeg skriver her meker jeg.
vært inne i en dårlig motivasjons periode å er driit lei av egg. heheh
men holder meg til kuren men ett untakk, to pizza stykker her en kveld.. fy meg. å det vistetes på vekta dagen etter så det var ikke morro.

men eller har jeg hatt en herlig uke egentlig. Porsgrunn på mandag, myye gode nyheter der, labbetur i flott natur å skolestart på tirsdag, skole på onsdag, labbetur med nevø å svigermor i fiin natur idag, å skal på labbetur igjen imorra:D herlig

jeg lagde meg fløtegrøt idag. det var godt å enkelt.
4 - 5 ss smør, en liten boks fløte, smelt smør å kok opp sammen med fløten. 2 dl vann ristes sammen med 2 - 3 ts med johannesbrødkjernemel å helles oppi, kokes i 5 min.
smak til med salt. å ja, det må faktisk litt salt i.
men det var mettende å godt å ca 2 karbs pr 100. så det funker det.
funker fint med kanel, smørøye å sukrin


kan vel sammtidig slenge med vekta for denne uka:D

20 juli - 108,6 kg
28 juli - 105,5 kg
3 aug - 105,6 kg - 2 dag i mensen
10 aug - 104,4 kg
17 aug - 102,9 kg
24 aug - 102,1 kg weee, BMI grensa passert:D
31 aug - 101,7 kg
7 sept - 100,7 kg
14 sept - 99,8 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar