LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 19. september 2011

bevegelse og trim

må si det at å bevege meg å trene er jeg ikke kjempe god på for tiden.
jeg har ergo sykkel, ball, manualer, sittups bøyle og rockering her hjemme å likevel får jeg ikke brukt det.
men jeg bør jo.. så vurderer å sette faste dager til dette..
for:

Å ha faste dager du gjør ting på gjør det lettere å gjennomføre tror jeg.
gå tur, trene hjemme eller noe, da blir det nemlig noe ut av det. å gå uansett om det er sol eller regn.

steinsfossen, kringsjå i vennesla er totalt oversvømt, de har nok sluppet slusene lenger oppe. for det her ser helt sykt ut.. er altfor mye vann i denne fssen. skal bare være vann der til venstre der fosssen er "roligst" der vannet ikke skummer så mye, er egentlig kun der det er foss jo.

jeg å ei vennine har nå holdt på i godt over 1 mnd, snart 2 tror jeg:

vi går tur vær tirsdag å fredag formiddag. en gang mellom 10 og 14. som regel i 10.30 tiden til i 13 tiden. ja vi går i flere timer. men det er såå deigli, vi går, prater, nyter naturen, ser nye ting, går nye plasser. vi går ikke fort eller noe, men vi går. vi er ute, beveger oss. ender opp med mellom 7 km å 1,2 mil en plass. det er iallefall det vi har gjort til nå. å uansett om vi da ikke går fort, så er det jo trim siden vi går såpass langt.

det er helt fantastisk å vi går uansett vær. er på mange måter herlig å gå i reg. jeg har ikke regntøy da. men har støvler så er god å varm på beina, å så en tur bukse å genser som er litt vinntett. blir blaut helt inn til underøyet ja, men holder meg jo i bevegelse, å så rett hjem å i dusjen. det er helt fantastisk faktisk.

opplever naturen å lufta på en helt anna måte når man går når det regner:D er såå gla for at jeg kommer meg ut på disse turene. det er såå godt for kroppen, sinnet å sjelen. å vær uke ser jeg mer å mer frem til turene våre.
har å begynt å ta med meg han jeg er støttekontakt for på tur på torsdager:D
hadde aldri trodd at jeg skulle kunne si at jeg er blitt en tur person, men jo, det er jeg å det er heeerlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar