LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 29. september 2011

nytt helfigur bilde av meg selv

er så lenge siden jeg har tatt et hel figur bilde, er bare så sykt lei meg for at jeg ikke har et hel figur bilde i samme positur fra jeg var på det største. men har noe ca greier.
så ja..
her kommer de:D

de to bildene her av meg i denne beer man drakta er fra sommeren da jeg var på mitt største, 125 kg. ikke samme positur som de andre bildene akkurat. men.. bilder enn så lenge


de to neste her er fra utdrikiingslaget mitt som var i april, da hadde jeg gått ned en 15 - 16 kg, siden det største.



dette nederste bilde er fra idag. har nå gått ned 26,7 kg fra de første bildene der:D
har enda en ganske lang vei igjen, men det hjelper jo:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar