LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

mandag 19. september 2011

lavkarbo kakao

på en kald å gufen høst dag er det godt med noe varmt å drikke.
dette jeg lagde var meget mektig da.. så en liten kopp er mer en nok_:D men du å godt det var:D

du tar et krus med krem fløte, fyller i det du måtte ønske å drikke. å varmer det i mikroen
etter litt når fløten blir lunket tilsetter du sjokolade, jeg knakk den i biter før jeg hev den i kruset


derretter når du kan røre ut den smelta sjkoladen å den er varm nok tar du den ut å tilsetter litt natren eller sukrin alt etter som til du får den så søt du vil ha den.

du tar i så mye sjokolade du føler for, jeg tok i over en halv sånn plate med sukkerfri mørk sjokolade:D liker kakao litt mørk jeg da.
sjokoladen blir ikke heeelt smeltet å flytende, den blir litt kornete, men det meste blir rørt fint inn i fløten. det smakte rett å slett herlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar