LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

søndag 4. september 2011

Torunns lavkarbo gryterett

denne ble veldig god å jeg fikk masse skryt av mannen, han fikk servert ris til da:D

denne er laget av vill fantasi å ting jeg fant i skapene:D

en boks hakkede tomater med chilli puttes i en gryte


tilsett ca en dl fløte


bruk en stavmikser å miks det litt fluffy, så noen av bitene blir litt most å det blir en litt tykkere konsistens, trenger ikke bli fritt for klumper da.


stek kjøttdeig, ha i 3 fedd hviløk kappet i biter


ha så i en halv rød løk, og en bboks mais, (mais er ikke veldig lav karbo vennlig, så jeg plukket ut endel mais igjen. men noe er godt å jeg forble i ketose:D)


i sausen som står å koker seg opp tilsetter man krysser, jjeg tok i chilli før jeg fikk tatt bilde, så salt, pepper, oregano og piffi krydder


to ss med seter rømme og en dæsj med smør for å få litt ekstra fett:D


hell over kjøttdeigen å de tingene i sausen å rør rundt, la små putre i 3 - 4 min:D


velbekomme:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar