LilySlim Weight loss tickers

LilySlim Weight loss tickers

torsdag 29. september 2011

inspirasjon?

er bare såå fornøyd med vekta nå, så tenkte å skrive en kjapp liten gjennomgang av min vekt nedgang, så kanskje det inspirerer dere lesere til å se at alt er mulig:D

sjekket bmi en nemlig. jeg startet på en bmi på 39,2 125 kg å 1,79 høy i juli 2010.
gikk ned 16,4 kg med hjelp av å bare legge om kosten å spise sundt å litt lavkarbo aktig, spiste knekkebørd istedet for brød, en potet ikke to osv. men så fra jannuar stoppet vekten heelt opp. å i juni hadde jeg enda ikke gått ned noe mer, lå å vippet mellom 108 - 110 kg hele tiden.
i juli fant jeg ut, nei jeg mååå ned, skal jo til Porsgrunn etter vært, så 20 juli en onsdag veide jeg meg å da viste vekta 108,6 - 33,9 i bmi, jeg fikk brev fra Porsgrunn om at de ikke behandlet folk med bmi over 32, så da måtte jeg gjøre noe drastisk etter å ha stått så å si stille i 6 mnd. da fant jeg ut jeg skulle prøve ketose.
igår var det 10 uker siden jeg startet opp, jeg veier nå 98,3 kg å har en bmi på 30,7, jeg klarte bmi målet på 32 en ukes tid før timen i Porsgrunn å har nå gått ned 10,3 kg de siste 10 ukene:D

om 2,3 kg til så er jeg kun overvektig med en bmi på 29.9, jeg startet med bmi på 39 fedme klasse to, er nå i fedme delen å om 2,3 kg er jeg da altså kun overvektig:D wow, det er litt kult da:D

så vil bare si at alt er mulig, for når jeg får det til, ja da får du det til å:D garantert!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar